Genki
Admin
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:05, 10 Paź 2006 Temat postu: Stany Postaci |
|
|
STANY POSTACI *opisują zachowanie postaci w róznych sytuacjach, wszystko to jak się zachowa będzie zależeć od ciebie i twojego charakteru.
Stan Furii - Nasza postać osiąga ten stan kiedy jest na coś bardzo wkurzona. Nasze włosy unoszą się lekko do góry, a my stajemy się nieco silniejsi. Niekiedy kiedy wpadniemy w furie nie możemy zapanować nad naszą postacią, ale nie dzieje się to często.
Efekt : Pl i Cechy wzrastają o 25%
W czasie furii nie możemy unikać ani blokować ciosów, atakujemy wszystkich (nawet samego siebie okaleczając się), w tym stanie nasza postać nie zwraca uwagi kogo atakuje.
Stan Koncentracji - Ten stan może nam bardzo pomóc, gdyż dzięki niemu odzyskujemy nasze Ki. W czasie walki musimy poświęcić ture, żeby jakaś część naszej Ki zostało przywrócone. Kiedy jesteśmy w tym stanie wokół nas pojawia się niezbyt widzialna, lecz wyczuwalna aura.
Efekt : Przywraca część naszej energii Ki. Mistrz wykonuje rzut kostką (tyle ile posiada gracz podstawowej energi Ki) ile wypadło na kosce, tyle gracz odzyskał energi Ki.
Stan Strachu - Jest to najczęściej spotykany stan u istot. Towarzyszy im od zawsze, aż po życie wieczne. Można w niego bardzo łatwo wpaść wystarczy cień zwątpienia, lub cokolwiek innego by się przestraszyć i aż uronić łzy ze strachu.
Efekt : Siła i Wytrzymałość maleje o 25%
Stan Ogluszenia - Wpaść w ten stan jest bardzo łatwo. Wystarczy, że ktoś zaatakuje postać techniką "ogłuszenie" lub uderzy ją czymś twardym w głowe. Technika ta może przechylić szale zwycięstwa na naszą korzyść.
Efekt : Mdlejemy na tyle tur ile atak zadał obrażeń.
Każdy atak automatycznie trafia w ogłuszoną postać. Postać odzyskuje przytomność po zadanym ciosie.
Stan Pewności Siebie - W ten stan możemy wpaść kiedy jesteśmy pewni, że wygramy daną walke. Ten stan może nas jednak zgubić, ponieważ nasza wytrzymałość gwałtownie spada.
Efekt : Wytrzymałość maleje o 15%
Stan Zmęczenia - Kiedy bardzo długo walczymy lub wykonujemy jakąś prace fizyczną to popadamy w stan zmęczenia. Jesteśmy zbyt wyczerpani, dlatego nasze statystyki spadają. Aby ten stan ustał potrzebujemy odpoczynku lub snu.
Efekt : Wytrzymałość i Siła maleje o 40 %
Stan Krwawienia - Wpadamy w ten stan kiedy w czasie walki stracimy jakąś część ciała lub po prostu kiedy będziemy bardzo ranni. W takie chwili przyda nam się apteczka lub coś co zatrzyma nasze krwawienie.
Efekt : Co turę ubywa nam 5 HP Zwinność maleje i 45%
Ogłupiały - Gdy postać wpadnie w ten stan, nie wie co robi i co się dzieje wokół niej. W ten stan można wpaść poprzez, otrzymanie silnego ciosu w głowę, lub bardzo niskiego IQ.
Efekt : Co turę powtarzamy rzut 1k10: 2-6: nic nie robi przez 1 turę; 7-9: atakuje najbliższą istote przez 1 turę; 10: działa normalnie. Każda ogłupiona postać która jest atakowana automatycznie atakuje agresora w swojej następnej kolejce.
Oślepiony - Niezdolny do widzenia przez nadmierną stymulację oczu.
Efekt : Oślepiona postać ma -20% do celności, -20% do uniku do końca efektu.
Głuchy - Głucha postać nic nie słyszy i jest trochę oszołomiona.
Efekt : Celność spada o 5%, nic się nie słyszy.
Nieprzygotowany - Postać, która jeszcze nie działała w walce jest nieprzygotowana, jeszcze nie reaguje normalnie na sytuację.
Efekt : Cechy spadają o 10%
Post został pochwalony 0 razy |
|
|