Forum Dragon Ball V Strona Główna
 Forum
¤  Forum Dragon Ball V Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Dragon Ball V
Online Rpg Game
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Techniki Podstawowe

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragon Ball V Strona Główna -> Techniki i Trenerzy Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Techniki Podstawowe
Autor Wiadomość
Genki
Admin



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:02, 04 Paź 2006    Temat postu: Techniki Podstawowe
 
TECHNIKI PODSTAWOWE * czyli te które umiemy od samego początku gry


Blok - technika również najczęściej stosowana w całym DB , polega na tym że krzyżujemy nasze ręce przed twarzą i napinamy mięsnie przez co obrażenia są słabsze niż normalnie.
Celność: ---
Efekt: -3 do obrażeń zadanych przez przeciwnika


Cios z główki - technika rzadko stosowane gdyż trudno jest trafić z główki w naszego przeciwnika chyba że trzymamy go albo on nas trzyma wtedy możemy zastosować tą technikę , oczywiście są też inne sposoby na zadanie ciosu z głowy.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k4


Cios z łokcia - dość niespodziewany atak , który zadaje niezłe obrażenia. Zazwyczaj atak ten stosuje się kiedy przeciwnika leci na nas a my np. wystawiamy łokieć w jego stronę.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6


Cios z kolanka - technika bardzo skuteczna gdyż może powalić przeciwnika po jednym takim uderzeniu , najczęściej stosuje się tą technikę gdy trzymamy przeciwnika nad sobą albo lecimy z dużą szybkością w jego stronę.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 4k4


Cios z obu rąk - atak naprawdę silny , taki właśnie atak może od razu powalić przeciwnika. Polega on na tym że łączymy obydwie ręce a następnie z całej siły uderzamy go np. w głowę albo w kręgosłup lub też w inne miejsce.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 5k4


Dobicie - technika ta służy tylko do zabijania , zastosować ją możemy tylko wtedy gdy przeciwnik jest wyczerpany albo gdy jest ogłuszony , wtedy zadajemy jeden i to bardzo potężny cios który zabija naszego przeciwnika.
Celność: 70%
Efekt: Siła x k100 - można użyć tylko na nieprzytomnych postaciach z powodu ran poniesionych w czasie walki


Duszenie - atak ten jest zawsze stosowany , gdy uda nam się złapać przeciwnika za szyje albo gdy uda nam się go złapać za szyje od tyłu - wtedy przyduszamy przeciwnika tak długo jak chcemy.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k3


Koncentracja - ta technika polega na tym że poprzez skoncentrowanie się przywracamy sobie naszą KI która jest nam niezmiernie potrzebna do ataków energetycznych.
Celność: ---
Efekt: Przywraca Moc x (3 +k4) punktów KI


Kontra - jest to odpowiedzenie atakiem energetycznym na atak energetyczny , przez to dochodzi do konfrontacji dwóch ataków (do walki miedzy nimi).
Celność: ---
Efekt: Można użyć jedynie gdy komuś wyjdzie celny atak energetyczny , gdy zastosujemy technikę dochodzi do starcia energii - ta która zabierze więcej obrażeń dojdzie do celu


Miażdżenie - tą technikę stosuje się tylko i wyłącznie jak trzymamy przeciwnika od tyłu (złapanie) albo jak go trzymamy za szyje (duszenie) - , polega ona na tym że zaciskamy uścisk tak aby zacząć miażdżyć jego kości i organy wewnętrzne.
Celność: ---
Efekt: Siła x k8


Łamanie - technikę ta stosuje się wtedy gdy złapiemy kogoś np. za rękę , wtedy staramy się ja tak wygiąć albo tak uderzyć żeby ją złamać.
Celność: ---
Efekt: ---


Ocucenie - jest to ocucenie osoby która jest nieprzytomna , np. podając mu sole trzeźwiące albo w jakiś inny sposób.
Celność: ---
Efekt: Nieprzytomna postać odzyskuje przytomność


Odbicie - dzięki tej technice jesteśmy w stanie odbić słabszy pocisk energetyczny naszego przeciwnik po prostu uderzając go i zmieniając jego tor lotu. Oczywiście czasami dzięki tej technice udaje się odbić większe ataki energetyczne.
Celność: ---
Efekt: ---


Ogłuszenie - technikę tą stosuje się najczęściej na turniejach gdyż polega ona na tym że uderzamy przeciwnika od tyłu w kark , przez co przeciwnika traci przytomność.
Celność: 50%
Efekt: Siła x k6 - postać traci przytomność na tyle tur ile cios zadał obrażeń , ciosy w nieprzytomną postać są 2 razy celniejsze , postać odzyskuje przytomność po zadaniu ciosu


Podcięcie - gdy chcemy aby przeciwnik stracił równowagę to stosujemy tą technikę , polega ona zazwyczaj na tym że uderzamy nogą w nogi przeciwnika tak aby stracił równowagę.
Celność: 55%
Efekt: Siła x (k6 +1) - przeciwnik traci swoją turę jeśli cios będzie celny


Potężny Cios - takim ciosem można powalić przeciwnika na ziemie lub go po prostu zabić polega ona na zadaniu jak największych obrażeń poprzez jedno i to bardzo silne uderzenie z pięści.
Celność: 50%
Efekt: Siła x (k6 +8) - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony


Potężny Kop - jest to podobna technika jak wyżej tylko z tą różnicą że możemy zadać trochę większe obrażenia gdyż zadajemy to uderzenie z naszej najsilniejszej nogi.
Celność: 50%
Efekt: Siła x (k6 +9) - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony


Przerzut - gdy uda nam się złapać cios przeciwnika , to możemy spróbować przerzucić go np. aby trafił w jakąś ścianę lub coś twardszego.
Celność: ---
Efekt: Siła x k6


Rzut - tej techniki nie należy mylić z przerzutem gdyż tutaj technika polega na tym , że np. łapiemy przeciwnika za rękę i rzucamy go na pobliskie skały albo na coś bardziej twardszego.
Celność: ---
Efekt: Siła x 3k4


Seria Ciosów - jest to najczęściej stosowana technika w DB , polega ona na zwykłej seria uderzeń składających się z kopniaków i uderzeń pięścią.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 3k6


Seria Kopniaków - dość silna technika gdyż polega na zadani kilki silnych uderzeń poprzez nasz nogi.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6


Seria Uderzeń - zwykła seria uderzeń z pięści w różne miejsca ciała.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6


Tail Attack - jest to technika tylko dla ras które posiadają ogony jak saiaynie , zwykłe demony itp. , polega on na tym że używamy naszego ogona aby np. złapać za szyje naszego przeciwnika albo go uderzyć.
Celność: 50%
Efekt: Siła x k10 - jest to atak z zaskoczenia więc nie można tego ataku uniknąć


Ugryzienie - dość dziwny atak , gdyż polega on na tym jak sama nazwa mówi na ugryzieniu przeciwnika w byle jakie miejsce.
Celność: ---
Efekt: Siła x k3


Unik - technika która polega na tym aby wyczuć moment - skoncentrować się na ruchach przeciwnika aby uniknąć jego ciosów.
Celność: ---
Efekt: Można użyć po celnym ataku wroga , wtedy przeciwnik musi jeszcze raz rzucić na trafienie z mniejszą szansą na trafienie (/2)


Uwolnienie - technika ta polega na tym że kiedy jesteśmy trzymani od tyły to koncentrujemy swoją moc i dzięki niej odpychamy przeciwnika , sprawiamy że nas puszcza.
Celność: ---
Efekt: ---


Wyrwanie Ogona - tą technikę stosuje się tylko wobec ras które posiadają ogon, polega na tym że łapiemy za ogon przeciwnika i ciągniemy go z całej siły.
Celność: ---
Efekt: Gdy uda się złapać za ogon to jest szansa 50% x Siła/Wytrzymałość wroga x MPl na to że wyrwiemy ogon


Zasłonięcie - tą technikę stosuje się gdy chcemy ochronić drugą osobę przed obrażeniami albo przed śmiercią , stajemy przed osoba którą chcemy ochronić a następnie przyjmujemy całe obrażenia na siebie.
Celność: ---
Efekt: Można tą technikę użyć kiedy chcemy obronić kogoś przed atakiem energetycznym, wtedy wszystkie obrażenia otrzymuje osoba która użyła tej techniki


Złapanie - nie jest to zupełnie atak gdyż polega ona na tym że łapiemy naszego przeciwnika od tyłu tak aby nie mógł ruszać rękami. (zaatakowany w każdej rundzie ma szansę na wyrwanie się równą 40% x siła / siłą łapiącego x MPl.
Celność: ---
Efekt: Atakowany jak i atakujący nie mogą się ruszać a wszystkie ciosy w nich wymierzone trafiają automatycznie , można się uwolnić z uścisku używając swojej siły lub jakiś technik , atakujący może jedynie użyć miażdżenia lub też może puścić postać


Złapanie Ciosu - kiedy jesteśmy silniejsi od przeciwnika albo na tym samym poziomie , to jesteśmy w stanie chwycić np. rękę którą nasz przeciwnik chciał nas uderzyć.
Celność: ---
Efekt: ---



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragon Ball V Strona Główna -> Techniki i Trenerzy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy