Genki
Admin
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:02, 04 Paź 2006 Temat postu: Techniki Podstawowe |
|
|
TECHNIKI PODSTAWOWE * czyli te które umiemy od samego początku gry
Blok - technika również najczęściej stosowana w całym DB , polega na tym że krzyżujemy nasze ręce przed twarzą i napinamy mięsnie przez co obrażenia są słabsze niż normalnie.
Celność: ---
Efekt: -3 do obrażeń zadanych przez przeciwnika
Cios z główki - technika rzadko stosowane gdyż trudno jest trafić z główki w naszego przeciwnika chyba że trzymamy go albo on nas trzyma wtedy możemy zastosować tą technikę , oczywiście są też inne sposoby na zadanie ciosu z głowy.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k4
Cios z łokcia - dość niespodziewany atak , który zadaje niezłe obrażenia. Zazwyczaj atak ten stosuje się kiedy przeciwnika leci na nas a my np. wystawiamy łokieć w jego stronę.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6
Cios z kolanka - technika bardzo skuteczna gdyż może powalić przeciwnika po jednym takim uderzeniu , najczęściej stosuje się tą technikę gdy trzymamy przeciwnika nad sobą albo lecimy z dużą szybkością w jego stronę.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 4k4
Cios z obu rąk - atak naprawdę silny , taki właśnie atak może od razu powalić przeciwnika. Polega on na tym że łączymy obydwie ręce a następnie z całej siły uderzamy go np. w głowę albo w kręgosłup lub też w inne miejsce.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 5k4
Dobicie - technika ta służy tylko do zabijania , zastosować ją możemy tylko wtedy gdy przeciwnik jest wyczerpany albo gdy jest ogłuszony , wtedy zadajemy jeden i to bardzo potężny cios który zabija naszego przeciwnika.
Celność: 70%
Efekt: Siła x k100 - można użyć tylko na nieprzytomnych postaciach z powodu ran poniesionych w czasie walki
Duszenie - atak ten jest zawsze stosowany , gdy uda nam się złapać przeciwnika za szyje albo gdy uda nam się go złapać za szyje od tyłu - wtedy przyduszamy przeciwnika tak długo jak chcemy.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k3
Koncentracja - ta technika polega na tym że poprzez skoncentrowanie się przywracamy sobie naszą KI która jest nam niezmiernie potrzebna do ataków energetycznych.
Celność: ---
Efekt: Przywraca Moc x (3 +k4) punktów KI
Kontra - jest to odpowiedzenie atakiem energetycznym na atak energetyczny , przez to dochodzi do konfrontacji dwóch ataków (do walki miedzy nimi).
Celność: ---
Efekt: Można użyć jedynie gdy komuś wyjdzie celny atak energetyczny , gdy zastosujemy technikę dochodzi do starcia energii - ta która zabierze więcej obrażeń dojdzie do celu
Miażdżenie - tą technikę stosuje się tylko i wyłącznie jak trzymamy przeciwnika od tyłu (złapanie) albo jak go trzymamy za szyje (duszenie) - , polega ona na tym że zaciskamy uścisk tak aby zacząć miażdżyć jego kości i organy wewnętrzne.
Celność: ---
Efekt: Siła x k8
Łamanie - technikę ta stosuje się wtedy gdy złapiemy kogoś np. za rękę , wtedy staramy się ja tak wygiąć albo tak uderzyć żeby ją złamać.
Celność: ---
Efekt: ---
Ocucenie - jest to ocucenie osoby która jest nieprzytomna , np. podając mu sole trzeźwiące albo w jakiś inny sposób.
Celność: ---
Efekt: Nieprzytomna postać odzyskuje przytomność
Odbicie - dzięki tej technice jesteśmy w stanie odbić słabszy pocisk energetyczny naszego przeciwnik po prostu uderzając go i zmieniając jego tor lotu. Oczywiście czasami dzięki tej technice udaje się odbić większe ataki energetyczne.
Celność: ---
Efekt: ---
Ogłuszenie - technikę tą stosuje się najczęściej na turniejach gdyż polega ona na tym że uderzamy przeciwnika od tyłu w kark , przez co przeciwnika traci przytomność.
Celność: 50%
Efekt: Siła x k6 - postać traci przytomność na tyle tur ile cios zadał obrażeń , ciosy w nieprzytomną postać są 2 razy celniejsze , postać odzyskuje przytomność po zadaniu ciosu
Podcięcie - gdy chcemy aby przeciwnik stracił równowagę to stosujemy tą technikę , polega ona zazwyczaj na tym że uderzamy nogą w nogi przeciwnika tak aby stracił równowagę.
Celność: 55%
Efekt: Siła x (k6 +1) - przeciwnik traci swoją turę jeśli cios będzie celny
Potężny Cios - takim ciosem można powalić przeciwnika na ziemie lub go po prostu zabić polega ona na zadaniu jak największych obrażeń poprzez jedno i to bardzo silne uderzenie z pięści.
Celność: 50%
Efekt: Siła x (k6 +8) - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony
Potężny Kop - jest to podobna technika jak wyżej tylko z tą różnicą że możemy zadać trochę większe obrażenia gdyż zadajemy to uderzenie z naszej najsilniejszej nogi.
Celność: 50%
Efekt: Siła x (k6 +9) - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony
Przerzut - gdy uda nam się złapać cios przeciwnika , to możemy spróbować przerzucić go np. aby trafił w jakąś ścianę lub coś twardszego.
Celność: ---
Efekt: Siła x k6
Rzut - tej techniki nie należy mylić z przerzutem gdyż tutaj technika polega na tym , że np. łapiemy przeciwnika za rękę i rzucamy go na pobliskie skały albo na coś bardziej twardszego.
Celność: ---
Efekt: Siła x 3k4
Seria Ciosów - jest to najczęściej stosowana technika w DB , polega ona na zwykłej seria uderzeń składających się z kopniaków i uderzeń pięścią.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 3k6
Seria Kopniaków - dość silna technika gdyż polega na zadani kilki silnych uderzeń poprzez nasz nogi.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6
Seria Uderzeń - zwykła seria uderzeń z pięści w różne miejsca ciała.
Celność: 50%
Efekt: Siła x 2k6
Tail Attack - jest to technika tylko dla ras które posiadają ogony jak saiaynie , zwykłe demony itp. , polega on na tym że używamy naszego ogona aby np. złapać za szyje naszego przeciwnika albo go uderzyć.
Celność: 50%
Efekt: Siła x k10 - jest to atak z zaskoczenia więc nie można tego ataku uniknąć
Ugryzienie - dość dziwny atak , gdyż polega on na tym jak sama nazwa mówi na ugryzieniu przeciwnika w byle jakie miejsce.
Celność: ---
Efekt: Siła x k3
Unik - technika która polega na tym aby wyczuć moment - skoncentrować się na ruchach przeciwnika aby uniknąć jego ciosów.
Celność: ---
Efekt: Można użyć po celnym ataku wroga , wtedy przeciwnik musi jeszcze raz rzucić na trafienie z mniejszą szansą na trafienie (/2)
Uwolnienie - technika ta polega na tym że kiedy jesteśmy trzymani od tyły to koncentrujemy swoją moc i dzięki niej odpychamy przeciwnika , sprawiamy że nas puszcza.
Celność: ---
Efekt: ---
Wyrwanie Ogona - tą technikę stosuje się tylko wobec ras które posiadają ogon, polega na tym że łapiemy za ogon przeciwnika i ciągniemy go z całej siły.
Celność: ---
Efekt: Gdy uda się złapać za ogon to jest szansa 50% x Siła/Wytrzymałość wroga x MPl na to że wyrwiemy ogon
Zasłonięcie - tą technikę stosuje się gdy chcemy ochronić drugą osobę przed obrażeniami albo przed śmiercią , stajemy przed osoba którą chcemy ochronić a następnie przyjmujemy całe obrażenia na siebie.
Celność: ---
Efekt: Można tą technikę użyć kiedy chcemy obronić kogoś przed atakiem energetycznym, wtedy wszystkie obrażenia otrzymuje osoba która użyła tej techniki
Złapanie - nie jest to zupełnie atak gdyż polega ona na tym że łapiemy naszego przeciwnika od tyłu tak aby nie mógł ruszać rękami. (zaatakowany w każdej rundzie ma szansę na wyrwanie się równą 40% x siła / siłą łapiącego x MPl.
Celność: ---
Efekt: Atakowany jak i atakujący nie mogą się ruszać a wszystkie ciosy w nich wymierzone trafiają automatycznie , można się uwolnić z uścisku używając swojej siły lub jakiś technik , atakujący może jedynie użyć miażdżenia lub też może puścić postać
Złapanie Ciosu - kiedy jesteśmy silniejsi od przeciwnika albo na tym samym poziomie , to jesteśmy w stanie chwycić np. rękę którą nasz przeciwnik chciał nas uderzyć.
Celność: ---
Efekt: ---
Post został pochwalony 0 razy |
|
|