Genki
Admin
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:46, 05 Paź 2006 Temat postu: Techniki Rasowe |
|
|
TECHNIKI RASOWE * czyli techniki które mogą się nauczyć poszczególne rasy.
Techniki Saiyan i Half Saiyan:
Beam Attack - technikę tą używają saiyanie którzy są w formie Oozaru i nie kontrolują się w czynach. Fala jaka jest wystrzeliwywana z ust Oozaru jest bardzo potężna.
Minimalne Pl: Trzeba być w formie Oozaru
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 75 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: 25
Efekt: Moc x 5k8
Oozaru Control - by się tego nauczyć należy poznać Moon Ball i Trening ogonka, wtedy, możemy opanować Oozaru Control. Technika daje to nam, że możemy kontrolować siebie w Oozaru.
Minimalne Pl: 15.000
Minimalne statystyki: 6 IQ
Poziom trudność: 18
Celność: ---
Koszt nauki: 80 PD
Koszt Ki: ---
Efekt: Panujemy nad transformacja, Oozaru, tylko wtedy, gdy na kościach wyskoczy mniej niż 90 na k100
Jube Kamehameha - jest to już finałowa wersja zwykłej kamehameha. Tym razem fala uderzeniowa nie ma już niebieskiego koloru tylko posiada czerwony i jest potężniejsza. Wykonuje ją się tak samo jak kamehameha, z tą różnicą że trzeba do wypowiedzi techniki dodać "Jube".
Minimalne Pl: Trzeba osiągnąć SSJ 4 i znać technikę Kamehameha - technika ta jest tylko i wyłącznie dla zwykłych saiyan!
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 80 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: 80
Efekt: Moc x 7k12
Ki Gun - technik która jest dość skuteczna gdyż polega na tym że saiyan układa rękę jak pistolet a następnie bardzo szybko wystrzeliwuje strumienie ki. Są one małe ale nie należy ich lekceważyć.
Minimalne Pl: 15.000
Minimalne statystyki: 4 IQ
Poziom trudność: 8
Celność: 85 %
Koszt nauki: 45 PD
Koszt Ki: 25
Efekt: Moc x 2k8
Moon Ball - ta technika pozwala saiyanom na wytworzenie specjalnej kuli która imituje specjalne fale dzięki którym saiyan po spojrzeniu na kule zmienia się w Oozaru. Należy oczywiście tą kulę rzucić do góry na odpowiednią odległość.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 IQ
Poziom trudność: 15
Celność: ---
Koszt nauki: 45 PD
Koszt Ki: 30
Efekt: Tworzymy sztuczny księżyc który utrzymuje się nad ziemią na okres 1 godziny
Trening ogonka - dzięki tej technice saiyan jest w stanie wytrenować swój ogon na tyle że po złapaniu go przez przeciwnika nie będziemy odczuwać spadku sił jak to zazwyczaj bywa - inaczej też mówiąc usuwamy nasz słaby punkt.
Minimalne Pl: 160
Minimalne statystyki: 2 IQ
Poziom trudność: 4
Celność: ---
Koszt nauki: 20 PD
Koszt Ki: ---
Efekt: Po złapaniu nas za ogon, nie maleje nam moc
Techniki Nameczan:
Przecięcie - technika której nikt nie umie prócz nameczna , polega na tym że dzięki temu że nameczanie mają takie paznokcie i kształt ręki są w stanie przeciąć przeciwnika na pół jednym szybkim ruchem ręki - ale niestety tylko słabszych.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 50 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Możemy przeciąć słabszego przeciwnika na pół
Klon - polega na stworzeniu swojego klonu, który posiada tyle samo mocy i energii jak stwórca tylko minusem tego jest, iż posiada 50 Hp.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: 8 IQ
Poziom trudność: 16
Celność: ---
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 40
Efekt: Tworzymy klona.
Wyleczenie - technika dzięki której nameczanie są w stanie uleczyć bardzo rannego a nawet umierającego wojownika. Niestety ale nie mogą używać na sobie tej techniki (osoba nie może się sama uleczyć).
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Możemy uleczyć przeciwnika z bardzo ciężkich lub lekkich ran.
Powiększenie - ta technika jak sama nazwa mówi pozwala nameczanom na powiększanie rozmiarów swoich ciał. Dzięki temu ich siła wzrasta natomiast zwinność lekko spada. Lecz aby się powiększyć nameczan musi w jakiś sposób wchłonąć innego nameczana np. zamknąć go w butelce przez technikę Mafube a następnie połknąć tą butelkę.
Minimalne Pl: Musi w jakiś sposób wchłonąć nameczanina
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Nameczan potrafi powiększyć swoje rozmiary i to znacznie. Aby się powiększyć musimy wchłonąć nameczanina bez jego zgody (gdy tak zrobimy to nie zyskujemy nowej mocy! , tylko możliwość do powiększania swoich rozmiarów).
Regeneracja - technika dzięki której nameczanie są w stanie zregenerować brakującą kończynę , np. gdy jakiś namek straci rękę to jest w stanie zregenerować ją sobie jak jaszczurka która jest w stanie zregenerować odcięty ogon.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Możemy się zregenerować np. odtworzyć rękę lub nogę i inne części ciała.
Atak Czułkami - technika ta polega na tym że na czułkach jest gromadzona energia która po zgromadzeni jest uwalniana. Nie jest to dosłownie atak energetyczny tylko atak elektryczny gdyż zebrana energia jest zamieniana na prąd. Tą techniką nameczanie są w stanie zdezorientować przeciwnika.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 50 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: 15
Efekt: Moc x 2k6
Wydłużanie - ta technika pozwala nameczaną na wydłużanie swoich rąk , przez co mogą zaskoczyć przeciwnika.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Możemy wydłużać nasze kończyny
Techniki Mutantów:
Wyssanie - technika bardzo efektowna , dla mutantów oczywiście. Polega ona na tym , że mutant , swoim ogonem wysysa całą krew z człowieka - pozostaje po nim tylko skóra. Mutant dzięki temu zyskuje dodatkową moc.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Możemy wyssać całą krew i nie tylko z żywej istoty - a najlepiej z człowieka , wtedy nasze Pl wzrośnie o :
- Od 100 do 9.999 - Pl wzrośnie o 10 za 1 osobę.
- Od 10.000 do 99.999 - Pl wzrośnie o 25 za 1 osobę.
- Od 100.000 do 999.999 - Pl wzrośnie o 40 za 1 osobę.
Absorpcja - dzięki tej technice mutant jest w stanie wchłonąć dzięki swojemu ogonowi silnego przeciwnika przez co zyskuje dodatkową moc którą posiadał nasz przeciwnik. Niestety ale można wchłonąć maksymalnie tylko 4 osoby.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 30 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Mistrz rzuca kością k12 , jeśli wypadnie od 1 do 3 to wchłonęliśmy przeciwnika , jeśli wypadnie więcej to wojownik się uwolni z osoby która go chciała absorbować
Self Destruction - nie jest to zupełnie technika gdyż każdy mutant posiada w swoim ciele specjalną bombę która ma siłę techniki Sacrifice - oczywiście nie jest aż tak potężna ale jest w stanie nas zabić. Kiedy mutant uruchomi bombę to jego ciało pulchnieje i po pewnym czasie eksploduje.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Mutant ginie na miejscu wraz z przeciwnikiem , lub przeciwnikami. Czas na uaktywnienie bomby wynosi 2 tury (w tym czasie mutant pulchnieje i nie może nic innego robić)
Techniki Ludzi:
Final Kiaiho - Jest to ostateczna wersja Kiaiho. Opracowana przez ludzi i opanowana do perfekcji. Podmuch leci w każdą stronę oraz otacza nas aura.
Minimalne Pl: 100.000
Minimalne statystyki: 7 moc; 6 IQ; 7 siła
Poziom trudność: 36
Celność: 95%
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 30
Efekt: (moc + siła) x 5k4
Techniki Demonów:
Wchłonięcie - ta technika polega na tym że demon odrywa kawałek swojego ciała a następnie rzuca nim albo sprytnie przemieszcza je za wojownika. Kawałek ten gdy jest przed wojownikiem zaczyna się powiększać i wchłania go , następnie powraca do demon dzięki czemu ten zyskuje nowe moce i wiedze. Niestety ale ta technika nie ma za dużej celności.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: 30 %
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Mistrz rzuca kością k20 i jeśli wypadnie od 1 do 5 to wchłonęliśmy przeciwnika , jeśli więcej to wojownik w ciele demona się uwolni i będzie mógł uwolnić inne wchłonięte postacie (wtedy demon straci tyle Pl ile zyskał dzięki wchłonięciu) , po wchłonięciu demon zyskuje 15% Pl więcej , można wchłonąć raz na 4 dni.
Wydłużenie - jest to wydłużenie swoich kończyn. Kiedy demon chce wbić w skałę albo ścianę swojego przeciwnika a trzyma go za szyje lub za ubranie to może wydłużyć swoją kończynę żeby to zrobić.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Potrafimy wydłużać własne kończyny
Regeneracja - technika dzięki której demony są uważane za niezniszczalne. Polega ona na tym że demon po np. wysadzeniu swojego ciała na miliony kawałków jest w stanie się zregenerować - jego rozsadzone kawałki zbierają się w kupę i łączą w całość.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Regenerujemy się po np. rozsadzeniu na setki kawałków.
Uleczenie - technika której demony bardzo rzadko stosują gdyż im jest ona zbędna ale potrafią ją od samego początku istnienie. Gdy np. ktoś jest przecięty na pół to demon jest w stanie uleczyć go do takiego stanu w jakim był przed przecięciem.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: Potrafimy leczyć rannych - jednak siebie nie potrafimy tak leczyć
Przemiana - dość dziwna technika ale czasami bardzo skuteczna. Gdy demon jest głodny to dzięki tej technice może zmienić np. skałę w tabliczkę czekolady , albo gdy walczy z silnym wrogiem to poprzez zaskoczenie jesteśmy w stanie zmienić go w ciasteczko albo cukierka.
Minimalne Pl: 100.000
Minimalne statystyki: 3 IQ;
Poziom trudność: 10
Celność: 40 %
Koszt nauki: 75 PD
Koszt Ki: 15
Efekt: Mistrz rzuca kością k12 - jeśli wypadnie na kości od 1 do 4 to zmieniamy przeciwnika w czekoladę , jeśli wypadnie więcej niż 4 to nie trafiamy w przeciwnika
Kula - dziwna technika , lecz bardzo skuteczna i bardzo często używana przez demonów. Polega ona na tym że demon zwija się do kształtów piłki a następnie z ogromną prędkością leci na przeciwnika.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: 2 IQ;
Poziom trudność: 4
Celność: 75 %
Koszt nauki: 35 PD
Koszt Ki: ---
Efekt: Siła x 5k4
Jinruizetsumetsukogeki - ludobójcza technika, która zabija wszystkie żywe istoty na planecie do 100.000 Pl.
Minimalne Pl: Ostatnia transformacja
Minimalne statystyki: 22 moc; 5 IQ
Poziom trudność: 100
Celność: 99%
Koszt nauki: 300 PD
Koszt Ki: 100
Efekt: Moc x 10k10 - 1 pocisk
Techniki Crusaiderów:
Body Change - jest to naprawdę niebezpieczna technika (nie dla nas). Polega ona na tym że crusaider wystawia ręce na boki i wystrzeliwuje dziwna fale ze swoich ust która trafia w usta naszego przeciwnika. Właśnie przez ten dziwny strumień wędrują dusze z jednego ciała do drugiego. Po wykonaniu techniki będziemy w ciele naszego przeciwnika a on w naszym. Nie może zamienić sie ciałami z Androidem/Cyborgiem.
Minimalne Pl: 150.000
Minimalne statystyki: 8 moc, 6 IQ
Poziom trudność: 3
Celność: 30 %
Koszt nauki: 10 PD
Koszt Ki: ---
Efekt: Mistrz rzuca kością k20 - jeśli wypadnie od 1 do 4 to udało nam się przejść w ciało innego wojownika , jeśli natomiast na kościach wyjdzie więcej to nie trafiliśmy (możemy zaatakować tym atakiem tylko raz podczas walki).
Time Stop - bardzo przydatna technika gdyż przeważnie służy ona do uniku , lub ucieczki. Technika ta polega na tym że nabieramy powietrza do ust i wstrzymujemy oddech. Właśnie kiedy nie oddychamy to czas ulega zatrzymaniu , nic się nie rusza prócz nas.
Minimalne Pl: 10.000
Minimalne statystyki: 5 IQ
Poziom trudność: 3
Celność: ---
Koszt nauki: 25 PD
Koszt Ki: ---
Efekt: Zatrzymujemy czas na k3 tury - nie możemy atakować kiedy użyjemy tej techniki.
Down Head - dość dziwna technika, ale może okazać się przydatna. Przypomina ona żółwia ten by się bronić chowa głowę do skorupy, natomiast crusaider chowa ją do swojego ciała.
Minimalne Pl: ---
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: ---
Celność: ---
Koszt nauki: ---
Koszt Ki: ---
Efekt: ---
Techniki Androidów/Cyborgów:
Destruction Energy - technik bardzo podobna do Destruction Power , ale to tylko wygląd , tak naprawdę Destruction Energy jest o wiele potężniejsza i pochodzi wprost od naszego zasilania. Technika tą tworzy się bardzo szybko.
Minimalne Pl: 300.000
Minimalne statystyki: ---
Poziom trudność: 12
Celność: 70 %
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 35
Efekt: Moc x 5k8
Self Rapair - technika regenerowania zniszczonych części w mgnieniu oka. Bardzo trudna, ale korzyści płynące z niej są ogromne. Można powiedzieć, że gdy opanuje android/cyborg tą technikę staje się praktycznie niezniszczalny.
Minimalne Pl: 800.000
Minimalne statystyki: 10 IQ
Poziom trudność: 42
Celność: ---
Koszt nauki: 200 PD
Koszt Ki: 2 ki Za każde 1 HP
Efekt: Regenerujemy się, i powracamy do pełni sił.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|